En otroligt välgenomtänkt rubrik

Hejsan, hemma ifrån min första dag av APU nu. Fast det var inte så mycket praktik idag. Spenderade den mesta tiden på skolan där jag och Elias slaggade i fotöljerna och väntade på dator/elevråd. Väntade i tre timmar innan jag fick datorn, och då var klockan redan tolv så det blev till att skynda till Erikshjälpen och jobba med ett par skyltar i några timmar.
Ganska kul faktiskt + att jag fick prinsesstårta!

Slapp åka buss hem också för mor min var i stan. Kollade lite snabbt i olika affärer och köpte en grym kavaj på VeroModa (intresserade av att se bild på den?) för endast 99,95 kr. Gott!

Nu ska jag ta lite trista Dagens Mikka bilder, äta fläskpankaka, städa lite, julpynta och bara njuta av att inte ha några läxor!
Vad ska ni göra denna första december kväll?

Oh just ja, jag håller på att bli förkyld. Great....

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: jio de stämmer till fullo! =) hur har dan vatt? kram

2008-12-01 @ 18:48:54
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0