Stop for just a moment

Hejsan, har inte så lång tid att blogga nu för jag ska packa ihop saker inför smålandsresan. Åker om typ en timme...

Fick precis enöverraskning föresten, ett mysigt velourset, en bok och en mascara ifrån Glamour. Trevligt trevligt. Allt följer med mig till småland hade jag tänkt, hoppas det är snö där.

Men nu måste jag dra. Eller jo en sak först, tack MP1A för att ni är så jäkla roliga och skumma. Undrar sannerligen varför våra lektioner alltid förvanldas till någon slags kareoke, varför vi snackar om att föda barn vid lunchen eller bara börjar kramas för att nån vill ebvisa att man kan kramas utan att säga hej då. DEt knns verkligen som att jag passar in i denna klassen, för jag är minst lika knasig och skum som resten...

Ha en bra helg allesammans!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

cool blogg :D gillar illustrationen x'd

2008-12-06 @ 12:14:32
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: tove!

När kommer du hem? logga in på msn , behöver din hjälp :):) kram

2008-12-07 @ 14:51:53
URL: http://tovlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0