Dagens Mikka

Här har vi nu dagens Mikka. Snabbt och lätt, suddigt som tusan och med blixt men var tusan, jag har annat för mig. Har två prov att öva på tills imorgon, varav bjag fick reda på båda idag. Stressad? Ånej!
Att det dessutom är kolmörkt när man kommer hem, svinkallt och till och emd månen är uppe gör det inte mycket bättre...
 Men det var en rolig dag i skolan, kul att träffa alla igen!

Och jag är inte längre så sur för att jag fick G i teknik, det var ganska rättvist tror jag för jag lyckades ta i sönder Lias fin fina penna utan minsta problem men det var destu svårare att sätta ihop den igen...


(Ja, jag och min tvilling gör samma pose, men jag orkade inte ta om bilderna)

Lila Linne - BikBok
Svart Veckad Kjol - Mormors gamla, omsydd av mig
Svarta leggins - Åhlens
Vit Liten Kofta - Florida/Rainbow
Lila Halsduk - Stickat själv

Nu ska jag försöka att plugga lite matte men framförallt engelska, har fortfarande inte riktigt fått grepp om det där med tidslinjerna...

Kram,

Kommentarer
Postat av: Elias

Haha, det ser ut som att du bara har sprungit förbi kameran och sen vidare ^^ Har du verkligen så brottom :O

2008-11-03 @ 19:24:53
URL: http://eliasliedholm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0