Dagens Mikka

Hejsan, idag hade jag på mig min nya favorit tröja som har en fräsig rygguringning (eller ett stort hål i ryggen som Lias kallade det..) Det var en smula kallt kan jag erkänna men ska man va fin så får man lida pin...
Hittade ett jätte jätte fint hjärta igår om jag satte en kedja i och vips! Ett fint halsband var skapat.

Idag i skolan så var det razzia, alla datorer samlades in och ska genomsökas. Kul, särskilt när jag behöver min dator på måndag till min APU.. Vi kollade lite på Pirates också och anakyserade, något som passade mig bra eftersom jag alltid sitter och kommenterar filmer. Och sen matte. Iiisch, jag var så himla trött och seg. Fick på om hjälp hela tiden och var bara dålig. Men det var ändå lite upppiggande idag. Dels så planerade vi den stundande klassfesten och sen efter skolan så drog vi ritual-mässigt till malmborgs för lite extra kalorier i form av kokosbollar.

Ikväll så blir det middagsbjudning med mamma och pappas vänner. Det är såå himla tråkigt, och inte ens Malin är här för att göra mig glad. Nej det blir väl till att käka god mat och sen sitta och kolla på idol under en spänd, pinsam tystnad med några okända ungar.

Nåväl, måste hjälpa mor min emd mat nu. Adjö, hoppas ni får en roligare kväll än jag iallafall!





tröja - hm
kjol - gammal omsydd
grova tights - åhlens
armband - konfirmationspresent
halsband - gammal berlock med ny kedja

Kommentarer
Postat av: annie

tröjan! Den är fin :)

2009-01-04 @ 00:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0