A day in a life

Idag var en ganska vanliga men ändå ganska härlig dag.
Började med att jag vaknade och läste ut en bok (har verkligen fastnat för läsning nu!)

Och lite senare kom Elly min älskade Pelly hit och vi snacka en massa (tiden gick verkligen svindlande fort) och såg något avsnitt av One Three Hill.

Nu ikväll så har jag varit barnvakt. Eller inte riktigt barnvakt för "barnen" i fråga är 8, 13 och 13 år gamla men vi kan säga barntillsynare i så fall. Såg vm-kvalsmatchen och sen såg jag och Malin någon jätte skum Dracula film (som vi sett tidigare visade det sig)
Vi såg den eftersom det var med en massa kändisar i den (Gary Oldman, Keanu Reeves, Winona Ryder och Anthony Hopkins) men det visade sig att det inte var mycket att gå efter för filmen var rätt hopplös.

Nu sitter jag här och funderar sent på kvällen som vanligt. Tänker på saker jag vill göra, saker som jag inte upplevt ännu (vilket är en hel del)

Borde antagligen gå och lägga mig men bli inte förvånade ifall jag droppar in något mer inlägg inom den närmaste timmen för det har hänt för och kommer att hända igen (...men den här gången hände det i London, nej skämt åsido) att jag sitter uppe sent utan någon som helst anledning.

Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0