Datorkunskap

Sitter just nu på datorkunskapen, vi har snackat i typ 40 om ett Lan som jag inte ens kan komma på, vilket givande lektion va?

Tidigare idag så hade vi idrott, cirkelträning. Jag trodde seriöst att jag skulle dö! Så sjukt trött var jag och det var helt varmt och snurrigt typ.. Men nu efteråt är det ganska skönt faktiskt, det känns att man rört sig och tagit ut sig.

Men slutar snart och då ska jag först åka in till typ centralen och sen ska jag, tror det eller ej, till Stadsbiblioteket och låna böcker! Har varit jätte sugen på att läsa ett tag nu så ska göra slag i saken. Efter det så ska jag hem och käka varma mackor och resten av min kladdkaka, mums och mys på det!

Men, rasten är nog slut nu tror jag. mer lan snack väntar antagligen, wiee...

Kommentarer
Postat av: tove

Din blogg är så mysig!

2008-10-09 @ 16:14:49
URL: http://lalatove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0