Ett sånt där onödigt sent på kvällen inlägg

Hejsan, för tillfälelt så sitter jag och stickar. Ja du läste rätt, stickar!
I början gick det käpprätt åt helvete men börjar bli lite bättre nu, men men lite fel hör väl till annars så kommer det ju inte synas att den är hemmagjord....
Fatta att det bara är en dag och några timmar kvar tills jag åker till Florida, gaaah! Självklart ska stickningen med för det finns ju inte så mycket annat att fördriva de 11 flytimmarna med, även om det kommer se lite skumt ut att sticka en halsduk på väg till soliga Florida men men, smällar man får ta!
Jag kommer skriva resedagbok när jag är där och om ni har riktig tur och jag orkar så kanske jag skriver in anteckningarna i bloggen sen...

Men nu ska jag nog se ett avsnitt Scrubs tror jag och sen sova, börjar ju inte föränn 10.40 imorrn ju!

Kommentarer
Postat av: tove!

du & jag är nog mer lika än jag trott.

jag ska börja sticka en halsduk idag ^^

kram!

2008-10-22 @ 10:55:56
URL: http://tovelouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0