Mikkas Söndag

Hej hopp, den här söndagen har varit  mycket bra. Jag har gjort vanliga saker som att städa, kolla på Gossip Girl och göra matteläxa men sen gjorde jag något annat också, jag red! Jag har inte ridit på jätte länge men idag så bestämde sig syrran och jag för att rida ut en runda. I början var jag lite nervös men efter ett tag så gick det jätte bra.
Det var riktigt mysigt att rida runt på markerna och att galoppera är ju alltid kul!
Något som därimot inte var så roligt var att jag och Malin lyckades rida vilse, hur man nu kan lyckas med det i Hardeberga... Så det blev en väldigt lång ridtur, nästan två timmar lång faktiskt..

Nu så har jag precis ätit Kina mat så jag är mätt och belåten och jag håller på med mitt Ergonomiarbete för tillfället.

Och vet ni vad? Om mindre än 4 dagar så åker jag till Florida!

Ha det toppen!

Kommentarer
Postat av: tove!

Det låter grymt mysigt med ridtur!

& prisa gud för kinamat haha!

Puss på dig snäckan, tove



(och nu loggade du prec in på msn haha)

2008-10-19 @ 23:04:37
URL: http://tovelouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0