Stickmani!

Jag har blivit beroende.
Av att sticka!
Jag kan komma på mig själv med att sitta och tänka att jag stickar samtidigt som jag rabblar för mig själv "rätt, avig, rätt avig"
Herre gud alltså! Har redan stickat upp det första nystanet (köpte fem stycken)
I början och en bit på mitten blev inte så lyckat men nu är jag back on track igen.
Ojdå, klockan är nästan 19.00 borde nog börja försöka att packa iställer för att sticka, eller att gör ett ett inlägg dedikerat till stickning för den delen....

Men först käk, bloggar mer senare.

Kommentarer
Postat av: tove!

Woho, here Iam & komenterar igen ;P.

Jag hade värsta läget att köpa dig en liten b&j idag & hinna se dig en stund innan du far, men du din buse har ju inte mobilen nära till hands! Du får ha det bäst i florida, klicka massa vackra bilder, tänka på mig & berätta för mig när du kommer hem så vi kan ses! :( (L)

2008-10-22 @ 20:22:51
URL: http://tovelouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0