Thursday

hej hopp!
idag var en ganska vanlig dag, förutom att jag var hos faster Pia och blev vaccinerad då.
fick även ledigt torsdag och fredag nästa vecka, wiiih florida här kommer jag!
Just nu så för jag in lite bilder från kameran, snackar med Lias och snart så blir det Heroes. Ska försöka att komma i säng för en gångs skull idag, har varit väldigt trött på senaste tiden (och det märktes verkligen på vår mattelektion idag...)

Här kommer dagens två outfits, vanlig och idrotts, som egentigen var helt onödig för man blev inte ens svettig.
Det är lite märkligt också att idrottkläderna har fått en mycket mer seriös bild än de vanliga..





Och ja jag är lat och sitter bara på pallar och orkar inte ta ordentliga bilder, men jag ska bättra mig.

Men nu ska jag se heroes, slänger nog ihop ett inlägg till senare, ha det!

Kommentarer
Postat av: Elias

Första bilden var helt ok, men seriöst? Framför spegeln ^^

2008-10-20 @ 23:36:10
URL: http://eliasliedholm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0