Göteborg

Jag har precis varit ute och solat i en och en halv timme men nu kände jag för att ta mig lite tid och lägga in några bilder och berätta lite om Göteborgsresan.


När vi kom fram så gick först en liten promenad, som började med en lång lång trappa...


Det var jätte varmt och fint, och helt apropå, älska 50 mm objektivet!


På kvällarna drack vi te och myste. Planerade vad vi skulle göra på dagarna och hade det allmänt trevligt.


På dagarna gick vi och shoppade en massa.


Och på tisdag kvällen så gick vi och såg "En Shopaholics Bekännelser"


Nästa dag var vi på stan igen, tyvärr var det ganska kallt men då höll vi varandras händer och kramades. Vänner är det bästa!

Tack för två toppen dagar, Elly och Tove. Även om inte vädret var så bra alltid så hade vi det mycket roligt. Det enda negativa var att jag gjorde av med en hel del pengar (blev kanske inspirerad av en shopaholic?) men men, köpte många bra ting som jag skall visa upp lite senare.

Nu skall jag och familjen ut och äta och sen se "Män som hatar kvinnor".

puss!


Kommentarer
Postat av: tove

det tar ett tag innan det känns bra att man har gjort av med så mycket pengar :D låter som en underbar lördag kväll du har framför dig, sugen på att ses imorn så hör av dig! puss (och tack själv för en härlig göteborg resa) <3

2009-04-11 @ 16:53:39
URL: http://manskensregn.webblogg.se/
Postat av: ellen hyldgaard

åh va mysigt :D

2009-04-11 @ 20:12:13
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se/
Postat av: Märta

hahah,ne,=/ faktiskt inte,dom höll typ på att bygga om massa så allt var extra krångligt. heheh hur är det med dig dåå?? =)

2009-04-12 @ 21:47:11
URL: http://www.martasoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0