Happy Days

Håller som sagt på med ett eget projekt på median just nu och på grund av det så komemr jag ha lite schema ändrigar. Sovmorgon till klockan 13.00 de två kommande tisdagarna, jauw livet är bra.
Kanske kan sova ikapp lite då och försöka att inte vända dygnet totalt...

Idag så har jag mest lyssnat på musik, redigerat bilder och jobbat en del med projektet. Är ganska trött och lite sugen på något sött så det blir väl till att baka en kladdkaka när man kommer hem. Ska nog se en av de fyra filmerna jag köpte i helgen också (The perfect score, Ocean's Twelwe, Donnie Darko och Lucky number Slevin). Donnie Darko har jag velat ha ett tag men resten köpte jag bara som en chansning, de kostade ju bara en hundring tillsamans men kan ju hoppas att nån av de är bra iallafall.

puss!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahha härlig bild! :D

2009-04-20 @ 15:45:17
URL: http://lindafick.styleblogg.se
Postat av: ellen hyldgaard

åh vilken härlig och glad bild!

2009-04-20 @ 22:33:09
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0