Lite mål här i livet

hejsan, den här veckan är en mycket mycket stressig en. Jag har funderat lite över det jag måste göra och det jag vill göra.

Här är det jag måste göra:

- Skriva ett tal om hälsa och hålla det
- Skriva en uppsats om Medieteknik på minst 4 sidor
- Redovisa en teaterpjäs
- Skriva loggbok och sammanfattning för hela årets estetisk verksamhet lektioner
- Eget Media projekt
- Repotage om Piratpartiet
- Prov om datorns delar och historia
- Prov på Word och Power Point.

Detta är vad jag vill göra:

- Va med mina vänner och syster
- Sy en klänning
- Fotografera
- Läsa en massa
- Rita
- Spela alla mina olika spel (Movies, Sims, Zoo Tycoon, Pirates m.m)
- Lära mig "Vois Sur Ton Chemin" och "Caresse Sur L'Ócéan" utantill.
- Sova
- Baka
- Sola
- Köpa en Ipod

Nåväl, får väl ta tag i lista numero Uno först och sen får vi se hur det blir med resten..
Just för tillfället så över jag till datorkunskapsprovet, jätte kul -.-, komme rnog sitta ett tag till och plugga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0