Music for my ears

hej hej, sitter i skolan nu.
Har haft sovmorgon till klockan 13.00 vilket var riktigt skönt, för en gångs skull så sov jag tills klockan ringde vid 10.30 vilket var så underbart. Just för tillfället så sitter jag och suktar efter en Ipod.
Dumma dumma jag har apple.com som startsida så varje gång jag startar internet så möts jag av bilder och erbjudande på den fina lilla grejen. Har nästan bestämt mig för att köpa en nu, jag har ju pengarna och jag har ingen mp3 what so ever så varför inte unna sig lite? Den stora frågan nu är bara. Vilken färg ska jag välja?!


Borde gå till lektionen nu, jippie jag tror det är svenska eller engelska eller något och sen matte och efter det, nej jag får inte gå hem utan jag ska sitta här och vänta på mor och syster för att sedan gå och ta den sista Gardasil-sprutan. En hel eftermiddag av en massa "roligheter" alltså.

puss.

Kommentarer
Postat av: tove

blå eller röd till dig min vän!

(inte grön, den kommer du aldrig hitta inne på ditt rum, haha! puss)

2009-04-28 @ 17:52:22
Postat av: Linda

Jag gillar GUL!

2009-04-28 @ 21:52:14
URL: http://lindafick.styleblogg.se
Postat av: ellen hyldgaard

grön är cool :D

2009-04-28 @ 22:54:13
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se/
Postat av: Elias

Lila eller blå, inte så många som har dom färgerna :P

2009-04-30 @ 19:34:29
URL: http://eliasliedholm.com
Postat av: Alexander.T

den röda var fin men ta den du gillar mest

2009-06-21 @ 21:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0