090802 | 22:43 | Känns som 2009



Ja då vart man hemma från Emmabodafestivalen. Jag har haft fyra underbara dagar som jag tillbringat med härliga nya och gamla vänner. Det finns så mycket att berätta, så mycket att skratta åt men det mesta är ganska internt och svårt att uppskatta om man inte var med. Det jag kan säga är, åk dit! Boka in redan nu att vid denna tiden nästa år så ska du till Emmabodafestivalen. Du kommer inte att ångra dig, jag lovar.

Har inte orken just nu men imorgon hade jag tänkt att skriva lite mer utförligt om vad jag gjorde de olika dagarna, om inte för er så för mig själv. Det är roligt att ha något att blicka tillbaka på och kunna minnas hur det var och kändes. Det känns konstigt att det bara var fyra dagar, kändes mer som fyra veckor. Hur larvigt det än låter så kändes campet som hemma. Fast, efter att jag gått och lagt mig i min säng inatt så kommer jag nog ändra lite uppfattning (liggunderlag är ingen hit)

Men kvällens prioritet nummer ett är ändå fika. Det är nog det jag saknat mest, småätandet. Det jag saknat näst mest är film men jag ska se till att tillfredställa det behovet också lite senare ikväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0