090810 | 22:39 | MIKA

Fick just reda på att Mika ska spela på Malmöfestivalen, lycka lycka lycka!

Hur kan man inte älska en falsettsjungande lockig hoppetossa som sjunger om kärlek, glädje och att tjocka flickor också är vackra?

Min favoritlåtar av Mika är nog Happy Ending, Big Girls (You are beautiful), Stuck in the middle, Over my shoulder och any other world. Älskar att han kan sjunga både lugna, vackra låtar och glada hoppiga låtar.

Jag längtar redan och ska stå så långt fram som bara möjligt när han spelar den 15 augusti.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Vilken fin blogg du har, har också en blogg!

Skulle vara kul om du gick in på den, och skrev en kommentar:)

Just nu sitter jag i soffan och har inte alls något att göra.. Så jag skulle vilja att du skrev en söt kommentar till mig så jag kan läsa vad du skriver till mig!

Hoppas du har en underbar dag:)

KRAAM Amanda

2009-08-16 @ 19:03:47
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0