090830 | 16:34 | Älskade Canon

Så har det oundvikliga inträffat. Vi har tvingats lämna in älskade systemkameran på reparation.
Vi lyckades undvika det efter att den trillade av biltaket i 90 km/h, den fungerade prima då men var lite skavd och ett objektiv gick i kras. Men nu, helt utan anledning, så slutade blixten att fungera. Jag som precis börjat tycka om och använda blixten!

Så mamma har lämnat in kameran på Siba nu. Vem vet hur länge den kommer vara iväg. Jag hoppas på en dryg vecka kanske. Det är så hemskt oturligt eftersom jag hade ett grymt fotosug just nu och så gärna hade velat fotografera och redigera och publicera.

Men, jag får väl försöka att underhålla mig med annat. Just för tillfället ska jag städa min garderob.

Tjing!


(Den allra första bilden jag tog med kameran. Helt oredigerad och komplett värdelös.
Men, vi är alla nybörjare någon gång..)

Kommentarer
Postat av: amanda

det är konstigt det där. när man får en nya kamera ä alltid den första bilden ett egofoto tagen i en spegel :P

2009-08-31 @ 21:36:02
URL: http://kissochbajsva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0