091207 | 00:02 | Supercalifragilisticexpialidocious

Vad är felet på mig ikväll? Jag sommarpratar och ordbajsar och wordsparrar värre än någonsin och mina vänner behöver utstå en oändlig mängd dravel, struntprat och allmänt överformulerat trams. Det känns verkligen som jag borde sova snart. Är verkligen inte mig själv ikväll. Eller jo, jag är mig själv ikväll. Men med så mycket energi att man kan tänka sig att jag druckit 20 Red Bull, hoppat fallskärm och möjligen rökt på lite också. Adrenalinet är på topp och jag känner på mig att jag kommer krascha någon gång under natten. Imorgon kommer jag nog vara tröttare än någonsin, och förmodligen ganska utpumpad och trist.

Se bara! Allt jag skrivit här över är bara dravel dravel dravel. Borde nog sluta skriva nu.
Andra försöker undvika att blogga när de är fulla, jag ska nog försöka undvika att blogga när jag är "Lampan".

Som grädde på moset så slänger vi in en vacker bild också, den får illustrera mitt humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0