091213 | 20:42 | Ny design

hej. Har inte bloggat på evigheters evigheter. Dock har jag uppdaterat designen.
Gjorde en lite julig version med ny header (testa mouseovern!). Den är inte helt klar än, ska ändra lite grejer som har vit bakgrund och så men men.

Nu sitter jag här och försökr göra franska, så förbaskat tråkigt. Har en miljon andra grejer som jag borde göra också. Men jag kom precis hem ifrån en helg i Småland och måste därför "uppdatera" mig först, att the Holiday visas på teve hjälper ju inte direkt till heller...

Pfft, borde sluta skriva nu och skriva en att göra lista i stället. Men känns som jag kommer vara uppe länge till så jag ska väl hinna med det också.

sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0