År 2009 Juli - November

Andra hälften av året som gått. Första hälften kan du se här

Juli



Jag drog med mig Ficki till Kiviksmarknad.





Vi åt munkar, testa roliga solglasögon och köpte Teletubbies. Underbar dag.




Var på Österlen ganska många gånger i Juli. Hälsade på släkt och njöt av värmen



Hade en mysig pizza-dag med Tove en dag.


Jag åkte på Emmaboda-festivalen. Hade inte med mig någon kamera så har inga bilder därifrån, men kan säga att det nog var de bästa dagarna av min sommar.

Augusti





Vi hade en liten överaskningskväll för Elly. Vi sjöng Singstar och åt chokladfondüe.








Jag var på Malmöfestivalen 2 dagar. Såg bland annat Mika, Miss Li och Veronica Maggio.


September

Jag hade ingen kamera under hela september månad. Småtrist utan bilder men men.
Jag fyllde år, hade filmövernattning med några vänner.
Och lite annat, svåart att minnas när jag inte har några bilder att kolla på..


Oktober



Min farfar fyllde 80 år.

Vi hade en fotbollsmatch i skolan. Det var kallt och urtråkigt (även om vi ser rätt glada ut på bilden...)



Jag åkte med hela min släkt till härliga Spanien. Det var varmt och vackert.

November


Jag var med Tove en kväll. Vi spelade Playstation och åt kladdkaka tils långt in på natten. Lika mysigt som vanligt.


Det regnade mycket i november. Så mycket att det regnade in.
Så, det får räcka så länge. December får ett eget inlägg, ska utveckla julafton och lite sånt.
Nu ska jag fixa mig till nyårsfirande med två finingar.



Kommentarer
Postat av: Lii

härliga bilder som vanligt! :D

Se om 2010 kan slå 2009 ^^

2009-12-31 @ 16:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0