Julafton

God Jul.
Idag är det julafton.
Eller, inte riktigt än, för det är natt fortfarande. Men tekniskt sätt så är det julafton.
Jag ska fira med massa släktingar och äta mycket och dela ut massvis med fina julklappar som jag knåpat med i några veckor. Hoppas de uppskattas.
Just nu så sitter jag och betrakar min klänning som jag precis sytt klart och målar naglarna i svartaste svart (tack för dunder-bra nagellacket Ficki!). Imorron blir det upp klockan 8 för att se Dunderklumpen med systern och sen blir det fix och fej fram till ett-tiden så gästerna kommer. Kommer bli underbart.
Så jag borde sova så snart som möjligt.
Kommer bildbomb imorgon kväll med julaftonsbilder och förhoppningsvis bilder på vad jag får med.
god jul och god natt.

Kommentarer
Postat av: tove

glade jule! iår börjar vår jul inte föränn kl 3, så jag kan chilla runt nu på julaftonsmorgon/förmiddag :D puss

2009-12-24 @ 11:36:14
URL: http://fashionshootbooth.blogg.se/
Postat av: Lii

GOD JUL PÅ DIG SÖTSAK! :D

2009-12-24 @ 12:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0