Fredag Fredag!

hej, ja idag var det fredag och det var en fett skön dag. Hade lite matte, engelska och media. Vi spelade mycket Actung die kurve och allmänt chillade. Nu på eftermiddagen och kvällen så har jag sytt lite, sett på några vasnitt av One Tree Hill, ätit tacos och sett Skavlan. Får se vad som händer nu, ska kanske sy lite mer eller kanske se en film? Har inte hunnit se "Den Gröna Milen" ännu....

puss!


(achtung die kurve/zatacka fetaste spelet! typ som snake fast multiplayer, helt perfekt vid långa raster och trista lektioner)


(bilder tagna av mig med Fickies mobil, kollage: fickie)

Kommentarer
Postat av: Linda

Shit va Actung die kurve har blivit en besatthet XD

2009-02-27 @ 22:22:01
URL: http://lindafick.styleblogg.se
Postat av: ellen hyldgaard

svar: haha jag ska sy en kjol endå! hon sa ju inte direkt att jag inte fick men hon tyckte inte att det var "tillräckligt" typ xD

2009-02-28 @ 12:20:57
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0