The fancy thing about black and white

Jag råkade komma in på forever21.com och hittade en massa fina t-shirts och byxor jag gärna skulle vilja ha. Är inne i lite av en "sloppy black&white tee's" -period, och ett par chinos eller lite trasiga jeans hade inte heller varit helt fel.


(bilder: forever21.com, kollage:jag)

Nu ska jag se mer Dawson's Creek, finns det något vackrare än vänskap alltså?
Imorron blir det skola, shopping och sen lite välbehövd träning med mina favoriter, Elly och Tove.

Kommentarer
Postat av: anna.

sv; hihi, ödet var det ja! ;)

jag tror att jag ska klippa luggen, lutar åt det ! kram.

2009-02-22 @ 23:46:51
URL: http://typisktanna.devote.se
Postat av: gurkann

Min syster var inne där typ 3 ggr när vi var i USA. I forever 21 alltså.

2009-07-10 @ 20:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0