Vi drar till Malmö

Ja, igår var ju jag och Tove i Malmö, vi skulle först gå omkring och shoppa lite och sen på sån där fotografering i Turning Torso, läääskigt! Tyvärr blev inte fotograferingen av för alla var tvugna att ha med sig målsmän vilket vi missuppfattat, men men vi ska dit i Mars istället och då blir det hårstyling med!

Vi hade iallafall en jättetrevlig dag, gick runt och kollade i affärer, fikade på donken (för vi är snåla) och hade allmänt trevligt. På kvällen var vi först hos Tove och åt mat och sen bar det hem till mig för att sjunga lite Singstar och se två disney filmer. Det var en mycket lyckad dag med mycket prat och skratt.


(cred till Tove för denna bilden)




Jag köpte klänningen på bilden (på Monki), tyckte den var väldans tjusig och dessutom var den på rea, endast 100 kr. Som hittat ju!

Hemma hos Tove så fick jag testa att fota lite med hennes olika filter och grejer och det var ju ganska underhållande.

(klick klick!)



Nu ska jag fixa något litet att äta och pilla med min scrapbook, puss!

Kommentarer
Postat av: Linda Fick

Gosh gillar verkligen bilden på din klänning XD

MKT najjs! :D:D

2009-02-01 @ 22:12:12
URL: http://lindafick.styleblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0