Vissa dagar

Vissa dagar är bara skit. Har nog upplevt en av de värsta skoldagarna någonsin (med undantag för att Elias var tillbaka från Egypten och Andrés "Napoleon Dynamite" -kommentar) Hann inte åka och köpa tyg och dessutom så vet jag inte var det nya objektivet är, jävla as skit piss.

Och en annan sak som var bra idag var att jag fick träffa sötaste flickorna Elly och Tove igen när vi svettades på träningen idag. Känner mig ju riktigt duktig nu som har tränat två gånger denna veckan plus idrott imorgon.
Dock glömde jag att ta med mig skorna, jag tror jag håller på att bli senil faktiskt, glömmer allting nuförtiden..

Nu vankas dusch och sömn, har sovmorgon imorron ju, yeah!

puss!


(bild från i sommras, längtar till solen och värmen)

Kommentarer
Postat av: tove

jag vill med ha sol och värme, ska vi resa dit?

puss

2009-02-25 @ 23:01:36
URL: http://tovlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0