Dagens Mikka - 20 januari 2009

Hejsan, ja tro det eller ej men idag så lägger jag faktiskt in Dagens Mikka (som min syster var så snäll och fotade)

Hade min nya tröja idag, och stormtrivdes i den. För den är ju helt perfekt! Mjukt material och en härlig ryggurrigning.
Dessutom så hade jag ett par av mina favoritörhängen (som verkar vara väldigt populära bland mina klasskamrater, tack för komplimanger!) och såklart mitt berlock armband.

Nu hade jag tänkt agå och lägga mig, för även om det inte är en riktigt skoldag imorgon så ska jag upp tidigt. Vi har ju ett arbete i Estet, vi ska göra en reklamfilm och hela dagen imorgon så ska min grupp ut och filma. Kul kul, förutom att jag får släpa på det fetaste stativet någonsin på bussen... God Natt!



blå randig tröja - hm
svarta jeans - carlings?
berlockarmband - gåva
örhängen - kapp ahl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0