Dagens Mikka - 3 Januari 2009

Hejsan, idag var jag bara hemma och mös så det blev bekvämlighet framför utseende.

Dessutom så får ni se hur vår julgran ser ut, klädd i endast rött och guld.

Wow, första Dagens Mikka i år, och en ganska passande klädsel faktiskt för jag spenderar mest tid klädd i den här stilen...

God Natt!





Rosa Tröja med trycket "Sista Natten" och texter skrivna av vänner - Från den sista natten i 9:an
Vita långkalsonger - Twilfit
Ljusbrun kofta - HM L.O.G.G
Tjocka raggsockar - Mamma stickat

Kommentarer
Postat av: Amandaep

Jag tycker verkligen att det ser mysigt ut. Good job! haha, mikka bara undrar om du kan centrera länkarna längst upp på din design? Stör mig lite, haha. Kram på dig Miiika! Hoppas du får ett par bra sista lovdagar!

2009-01-04 @ 12:25:19
URL: http://toast.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Läs gärna mitt nya inlägg om "De mest trogna fansen" och dela med dig av din åsikt!

2009-01-04 @ 12:27:29
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0