Halleluja I'm Home

Hejsan, vet att det var dåligt med uppdatering idag men jag har haft fullt upp ser ni.

Har umgåtts med min kusin och syster hela dagen. Sjungit lite singstar, ätit och sen på kvällen så såg vi "Jesus Christ Superstar" (Recension kommer) Vi har även hunnit se X-Men 3...

Imorgon, eller idag rättare sagt så kommer det nog inte hända så mycket. Umgås lite mer med släkten och njuta av helgen och sen är det bara till att invänta den nya skolveckan. Inte så jobbigt egentligen eftersom det är ganska lugnt nu i början, förutom att vi har ett prov om Word på datorkunskapen på torsdag men det är nog ganska lätt tror jag.

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och läsa "När Lucy Sullivan skulle gifta sig". Blev så sugen på att läsa den när jag såg att Tove gjorde det....

Kram och God Natt!

Kommentarer
Postat av: tove!

yeah tack :)

åh vart den bra? vill grymt gärna se den :) kram

2009-01-11 @ 12:33:10
URL: http://tovlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0