Oh, such a happy day!

Idag har varit en bra dag. Filmvisning gick mycket bra, hej MVG+, och även visningen av vår Australien planch (bild kommer senare) Och för att göra det hela ännu vättre så tog jag en kaffe på stan med Tovan, riktigt mys kan snacka hur mycket som helst med henne!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, eller jo, jag skulle ju kunna jobba med min flash film och jag ska skriva loggbok men om jag känner mig själv rätt så kommer jag sitta här och dega i någon timme. Tror jag ska lyssna på lite grym musik och sjunga med min otroligt ljuva stämma (inte).



(vi tog kaffe på donken, en kvar till en gratis latte nu!)

Kommentarer
Postat av: tove!

Dunder mysig eftermiddag! PUSS



(tovan, HAHA)

2009-01-28 @ 22:08:19
URL: http://tovlou.blogg.se/
Postat av: Elias

Men vafan... Skaffa IKEA-family kort istället, gratis kaffe varje vardag...

2009-02-01 @ 23:59:08
URL: http://eliasliedholm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0