Snälla tomten jag vill ha...

Jag vet att julen är förbi men det är endå några små saker jag önskar mig. Och annars så får jag väl bara se till att spara ihop till det själv...


Canon EF 50mm f/1.8 II och Panasonic SDR-S7

Någon som har någon erfarenhet av detta objektiv och kamera? Blev så sugen på att ha en liten filmkamera när vi var ute och filmade idag. Inget stor vräkigt med värsta HD och allt utan bara en enkel liten att filma med så där till vardags och på semestrar och så.
Och ett nytt objektiv hade inte varit helt fel heller, jag börjar bli lite trött på det jag har nu...

Som tur är så har jag lite sparade pengar på kontot så jag hade kunnat gå och köpa det imorgon, men jag känner för att spara lite till. Vill ju inte göra av med allt på en gång ju....

Kommentarer
Postat av: Gurkann

Jag vill också ha ett 50mm ljusstarkt objektiv!!!! :D

2009-01-18 @ 23:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0