This weird feeling

God Morgon läsare, ja det är morgon för mig nu. Mitt sovprojekt får åt helskotta....

I alla fall, det jag tänkte skriva om idag är Sandby cupen. Tidigare spelade jag fotboll i Södra Sandby IF och Sandbycupen är en inomhusturnering som vi var "värdar" för.

Idag spelas Sandbycupen, och även om jag har slutat på fotboll och inte spelat Sandbycupen sen år 2007 så känns det lite sorgligt. Fotbollen var en så stor del av mitt liv ett tag och jag upplevde så mycket roligt med laget. Sista Gothia cup var nog det allra bästa, den sista matchen då vi kämpade som djur men ändå åkte ut. Ingen grät, vi bara kramade om varandra och peppade istället, och det var en sån härlig känsla, som att vi verkligen var ett lag.

Nåväl, den tiden är förbi nu, sorligt men sant. Nu ska jag gå klä på mig, äta lite och sen ska jag faktiskt sy klart klänningen jag börjat på.

B-Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0