som som Sommar!

Idag har jag nästan smält bort. Värmen har varit nära på outhärdlig men samtidigt så härligt skön. Det känns verkligen att det är sommar!

Började dagen med lite sol och bad (vi har fått värmen i poolen att funka nu så det är i nuläget strax över 26grader, uuunderbart!). Sedan vart det dags att fixa till sig lite. Klä på sig och sminka. Wo, sminka, visste knappt hur man gjorde längre för det var så länge sen sist....

Sen åt jag en smarrig frukost.

 


Och efter det så hoppade jag på min äppelgröna cykel och cyklade till Lund.




I Lund fanns Tove, mys.

 


Vi svalkade av med varsin Café Cooler, sommarens bästa dryck helt klart.



Vi gick en runda till och inne på Teknikmagasinet så hittade jag Ipod-högtalarna jag tänkt beställa. Endast 90kr för ett par hyfsade högtalare och fyra batterier är inte helt fel. Vi ville testa de direkt så vi satte oss i Stadsparken och lyssnade på lite bra musik på Toves ipod. Det var grönt och skönt och underbart i skuggan.


Sedan var det dags att cykla hem och här sitter jag nu. Varm och myggbiten som tusan.
Har just tagit bilder på dagens kläder och shopping vilket kommer in i bloggen senare.

Just nu så ska jag springa ner och hämta en kall Cola burk och titta på något roligt på tv.
puss!

Kommentarer
Postat av: tove

puss!

2009-07-03 @ 23:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0