Vacation

Hejsan, idag åker jag och familjen till farmor och farfar på Österlen. Ska bo där i några dagar och förhopningsvis sola, bada, gå promenader och fotografera fin natur. Men om det nu inte blir fint väder så löser sig det ändå för då spelar vi kort, tittar på tv och allmänt myser. Jag hoppas dock på det första alternativet såklart!

Kommer inte vara hemma förän på fredag så det blir en liten "bloggpaus". När jag kommer tillbaka så ska jag börja göra om designen, har redan börjat få lite bilder i huvudet på hur det ska se ut som jag ska skissa upp så småningom.

Men nu ska jag packa, äta frukost och klä på mig för snart åker vi.

Ha en bra vecka!










Kommentarer
Postat av: LOUISE

Heyy , vad gör du idag? :D Och hur är vädret? vädret är tråkigt här...

2009-07-09 @ 17:19:04
URL: http://rutigflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0