Camp Bomb?

Hej hej, igår var Tove här och vi hade det allmänt mysigt.

Vi spelade lite Sims, bakade kladdkaka och sen övade vi oss på att slå upp tält inför Emmaboda. Vi testade både mitt och hennes för att kunna välja vilket vi skulle ha sen så det blev lite som ett mini camp i min trädgård.
Sedan tog vi ut sovsäckar, kuddar och datorn dit och såg på lite film. Vi sov faktiskt i tältet på natten!
Fast vi sju tiden så gick vi in för att gå på toaletten och sen slutade det med att vi båda somnade i min säng...
Men men, det var roligt ändå och bra att vi testade innan för jag insåg rätt snabbt att jag måste skaffa mig ett tjockare liggunderlag.

Nu ska jag gå ner och hämta en Pigelin eller nåt annat gott. God Natt.






Kommentarer
Postat av: tove

tack för ännu en trevlig kväll!

nu ska vi bara försöka få med dom andra två filurerna på lite mys, puss

2009-07-01 @ 09:14:23
URL: http://tovv.devote.se
Postat av: Elias

Och det obligatoriska "hörlurarna-i-glaset-knepet".

2009-07-03 @ 12:51:55
URL: http://eliasliedholm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0