Friluftsdag

Hej Hopp,idag hade vi friluftsdag i skolan. Vår klass var ju verkligen pepp, vi var sex stycken.
Däremot så var det lite fler EC och METG elever så vi kunde bilda hela 8 lag ändå.



Det var ganska tråkigt att spela. Jag hade dessutom rätt mycket huvudvärk men av någon konstig anledning så lyckades mitt lag vinna?





Efter matchen så stack jag och Elias till skolan för att hämta våra matpengar från APU:n. Och efter det stack vi till OnOff för Elias skulle köpa Sims 3. Sen satte vi oss på stationen och jag tittad epå när han spelade ett tag. Inte riktigt säker på om jag vill köpa det själv än men det verkade ganska najs faktiskt...

Påvägen hem så började jag må riktigt dåligt och hade ännu mer huvudvärk så när jag kom hem så störtade jag i säng och sov i tre timmar. Komme rnog inte vara så svårt att sova ikväll ändå för jag känner mig redan lite sömnig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0