Update: Mitt otroligt spännande liv

Ja, nu känner jag mig så illa tvungen att blogga. Eller Tove tvingar mig till det iallafall...

Så. De senaste dagarna har inte varit alltför intressanta egenltigen.
I helgen så var jag hemma och tyckte synd om mig själv för jag var förkyld. Krängde kilovis med godis och hann även se en och annan film samt en massa massa Avatar avsnitt.

Idag så var jag i skolan för första gången på mycket länge. Men det kändes inte särskilt lönt för jag gjorde inte ett skit. Dock så spelade jag lite Achtung med David och Emil (som jag sög på, kan klaga på att jag är ringrostig). Fick sluta redan vid tolv och efter lite övertalning och en deal så följde jag med till Subway med Elias, André, Linda och Ficki där jag blev bjuden på kakor eftersom jag var för snål för att köpa mat...
Mötte upp Tove (och Lillie och Amanda) i stan och sen åkte vi hem till henne och förberedde lite inför hennes systers student och myste lite allmänt.

Kvällen blev en höjdare då jag syster och mamma stack till MCDonalds för kvällsmat, mums. Har ikväll sett lite mer Avatar och tagit det lugnt.

Ja, som ni ser så har det varit en oerhört jobbig dag. Shit alltså, trött som tusan ^^

Så, finns inte så mcyket mer att skriva. Imorgon ska jag på studentfirande så förhoppningsvis så blir det ett bildinlägg då eller i övermorgon. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0