Dagens Mikka

hej, idag var jag mycket nöjd med dagens mikka. Det var tillräckligt varmt för skinnjackan så jag hade den och jag valde tillslut Conversen, hade glömt hur sköna de var!

Dagen har annars varit bra. Hade matteprov imorse som jag torr gick ganska bra (klarade av de sista svåra men inte de första "lätta" av någon anledning..) Och sen var det lite engelska och media.

Efter skolan så blev det lite Malmborgs med pojkarna. Fick reda på chockande nyheter att Emil aldrig hade gråtit till en film. Herre jösses alltså jag förstår inte hur det kan vara möjligt, jag älskar att gråta till filmer. Eller jag älskar att bli så berörd av filmer att jag gråter...

När jag kom hem så passade jag på att fota lite bilder när det var så fint väder. Det gick väl okej men jag vill gärna ha en fjärrkontroll till kameran så jag kan få till skärpan lite bättre.



skinnjacka - HM
sjal - från paris
randig tröja - HM Herr
grå tunika - Gina Tricot
hjärt-halsband  - gammalt
diadem - åhlens
converse - stadium

Nu ska jag se lite Vänner och One Tree Hill, sen blir det förhoppningsvis mat och lite film.

puss!

Kommentarer
Postat av: felicia

fint :)

2009-03-21 @ 23:14:09
URL: http://lillafelicia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0