Duktiga jag (?)

Sitter här och känner mig lite lite duktig just nu. Jag har precis varit och tränat och dessutom så har jag ringt och checkat så nu har jag iallafall en APU-plats. Visserligen så kommer den nog knappast räcka alla de tre veckorna så resten av tiden så ska jag nog börja jobba på någon hemsida och kanske hjälpa André lite på nya perrongen.

Kom just på att jag är rätt sugen på att fotografera, har inte gjort det på väldigt länge. Alltså seriös fotografering med ett syfte och sånt, men vi får väl se, kanske kommer på något och så kan jag genomföra det i helgen..

Just nu så ska jag ta mig en varm och skön dusch och sen krypa till kojs, är jätte trött nu och det kan vara bra att ha mycket energi till imorgon då jag och klassen ska gå och skramla bössa och samla in pengar till Baldåne.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0