En lycka kommer sällan ensam?

Nu är jag lycklig lycklig lycklig!
Men samtidigt olycklig olycklig olycklig.

Den lyckliga delen är att jag har hittat mitt obejktiv! har varit av med det sen Österrike men nu helt plötsligt dök det upp, gissa om jag blev glad! Har gått omkring med en klump i magen ända sen vi kom hem ifrån Österrike men nu har det släppt..

för att genast ersättas med en annan klump. Jag hittar inte mitt favoritarmband, mitt silverarmband med berlocker på, faaan också. Jag kan verkligen inte hålla reda på något, glömmer allt och tappar bara bort en massa saker. Isch, jag älskar verkligen det armbandet och hoppas verkligen att det kommer upp, vilket det (som alla andra borttappade saker) gör när man slutar tänka på det och inte letar...

Ja, och lite till olycka är att jag är ganska stressad över att göra klart klänningen tills onsdag plus att jag ska till tandläkaren imorgon.

Nåväl, får försöka att vara lite positiv och sova och sådant nu.

puss!


Kommentarer
Postat av: tove

+ jajaja objektivet!

- nejnejnej armbandet, men jag tyckte jag skymtade det när jag vart hos dig :O :) kram

2009-03-03 @ 18:38:15
URL: http://tovlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0