Fear no darkness, promised child

hej, sitter på mediakunskap nu. Fast just för tillället har vi rast så jag sitter och lyssnar lite på Timo Räisänen med Elias lurar, måste verkligen köpa mig ett par egna någon gång.

Redovisningen idag gick rätt bra tycker jag väl, förutom att hon ska kolla närmare på den och på insidan är den lite slarvigt sydd...

Efteråt så har vi svenska/engelska, iisch tristaste lektionen på hela dagen...Sen slutar vi och jag är väldigt sugen på att sticka till Weekday för jag har hört att de har en gigantisk rea, "tyvärr" så måste jag träna. Nej det är inget dåligt med det heller, ska bli jätte kul och så får jag ju träffa töserna också. Men..det är lite som slår rea, särskilt för mig som är så snål.

Nu är min lärare Tobias tillbaka så jag får väl börja lyssna.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0