Fortfarande förbannat trött

hej, sitter här på mediaproduktionen. Inte för jag direkt producerar något. Eller jo jag har hunnit rita ett bildmanus, vässat alla färpennorna och lagt de i färgordning och även lyssnat igenom hela "Narnia - Häxan och Lejonet"-soundtracket på Spotify. För tillfället så lyssnar jag på lite blandat men just i detta nu så är det "Fall Out Boy - I Slept With Someone In Fall Out Boy and All I Got Was This Stupid Song Written About Me". 

Ska försöka hitta något vettigt att göra nu i en timme innan det är lunch.

Ny låt nu (Sum 41 - Still Waiting).

Graah, har inget ordentligt att skriva nu ändå så jag kan lika gärna avslutat detta otroligt intressanta inlägg nu.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0