Så ska en ledighet spenderas



Hej, idag är jag som de flesta gymnasie-elever i Lund ledig. Vi har stuidedag men så mycket studerande blir det inte direkt. Istället sitter jag här och lyssnar på lite bra musik i både Itunes och Spotify eftersom även om Spotify är bra så saknas en del av mina favoriter där (t.ex. Narnia-soundtrack och Colin Hay).

För tillfället så lyssnar jag på lite Harry Gregson-Williams, gud så bra, kan bara sitta och lyssna utan att göra någonting alls.

Ska snart se lite film också, har laddat ner både "Eagle Eye" och "Wanted" som jag ska se ikväll hade jag tänkt. Kanske slänger in nån liten recention också vem vet.

Dagens Bästa: Min lyckade kladdkaka
Dagens Sämsta: Var är laddaren till min laptop?

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0