Stora Symässan i Malmö

hejsan. Idag var jag och mamma på Stora Symässan i Malmö.

Tyvärr så fotade jag inte en enda bild där inne men det kan bero på att jag var för upptagen med att fynda och inspireras.
Symässan var väldigt bra. Där fanns en massa roliga saker att köpa som t.ex. tyger, pärlor, kläder, skrapbook saker och allmänt pyssel. Dessutom så var det en modevisning som var ganska rolig, inspirerande och blandad.

Efter två timmar kom jag och mamma ut därifrån med en påse fylld med saker varav det jag köpt var 3 par örhängen, klämmor, sminkpenslar och material till att göra två berlocker.

Direkt när jag kom hem så pysslade jag ihop berlockerna och plcokade upp resten och fotograferade det så här kommer lite bilder.


sminkpenslar, "Big Sister" och sko berlock, klämma och örhängen.
puss!

Kommentarer
Postat av: tove

fiint!

älskar big sister berlocken :)

2009-03-29 @ 20:41:06
URL: http://tovlou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0