091102 | 21:01 | Turtle

Hejsan.

I Spanien fick jag en ny fin berlock till mitt armband. En söt liten sköldpadda som ska representera den resan så att jag alltid minns den. Nu har jag 5 berlocker på mitt armband och jag vill ha många fler, något att önska sig i julklapp kanske?





Nu tittar jag på Grey's Anatomy/Dawson's Creek och spelar lite Farmville. Ska nog ta en kopp te och lite mackor nu tror jag, har varit mätt ett tag för jag fikade med Elias och Tove på Nova (vilket var mys).

ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda F

åååhh va fiiiint! :D Du har fått en NINJA TURTLE! :D

2009-11-02 @ 23:48:42
Postat av: Erik

Hrrmmmmm, äre äkta silver?

2009-11-11 @ 23:45:07
URL: http://eliasliedholm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0