091106 | 22:55 | I don't wanna be anything other than me


(bild från Spanien)

Inte uppdaterat på länge nu, men har inte haft så mycket att skriva om. Har haft lite praktik, tagit svininfluensa-vaccinet och sedan varit hemma pågrund av biverkningarna av sprutan.

Idag har jag sett säkert 8 avsnitt En Träd Kulle och gått i pyjamas hela dagen. Har även hunnit se Cinderlla Man, en film jag gått och väntat på att se för att skapa rätt känsla. Den var riktigt bra och jag grät och skrattade och berördes av den, minns åter igen varför jag vill jobba med film.
 Imorgon ska jag mysa med Tove, kommer bli awesome.

God Natt.

Kommentarer
Postat av: Josefina!

Cinderella man är riktigt bra!!!:D

2009-11-08 @ 20:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0