091123 | 21:57 | Nausea

Första dagen tillbaka i skolan.
Ganska roligt att träffa alla igen. Fick reda på lite betyg på uppgifter och sådant också.
En rätt hyfsad dag. När jag kom hem så dansade jag och systern galet till julmusik och sen stekte vi pannkakor och såg på Dawson's Creek.

I helgen så var vi på nya IKEA, köpte äntligen nya dvd-hyllor så att jag får plats med alla mina filmer igen.
Blev en rejäl omsortering och strukturering men nu är allt på plats och jag är nöjd och lugn igen.



Disney-hyllan högst upp, random spelfilmer i bokstavsordning, Pixar-filmer och uppföljare och sen lite PlayStation 2-spel.

Sitter och tittar på lite Grey's Anatomy nu, mår lite illa så jag ska nog gå och lägga mig snart.
god natt.

Kommentarer
Postat av: Pearl

fan det borde jag med skaffa mig. en ordentlig filmhylla!

2009-12-08 @ 00:47:12
URL: http://intimacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0