091001| 21:47 | May the force be with me

Hejsan.

Idag har varit en väldigt bra dag. Vi blev färdiga med stumfilmen och den blev väldans bra tycker jag. Mycket nöjd. Sedan blev det föreläsning i biblioteket och jehovas Vittnen, intressant.
Efter skolan stack jag och några vänner till Nova. Köpte present till mamma, en film (överraskade?) och även min  så efterlängtade Star Wars tröja! Åh, jag tycker så mycket om den.
Så bekväm, kitschig, underbar och dessutom så får jag väl säga att jag tycker den klär mig rätt bra.

Just nu har jag sett Idol (heja Tove!) och sitter och pladdrar strunt med Elias och letar upp begravningsmusik (?)

 







och ja, den sista bilden är så fett seriös.

Kommentarer
Postat av: Linda F

HAHA jävligt härliga bilder! :D

2009-10-01 @ 23:47:10
Postat av: Elias

Den e AWESOMEEEEEEEEEE!

2009-10-04 @ 16:59:53
URL: http://eliasliedholm.com
Postat av: Therése

Sv: Haha. Filmen var liksom inte spännande? Jag gillar filmer då man sitter och stirrar upp sig och liksom sitter och gapar i soffan "åååh kom igen nu fiiixa deeet, skynda dig!" HAHA! Men denna var... "Jaha?" XD

Fast Jokern var ju sjukt charmig ändå, haha!



Din tröja är awesome och passar jätte bra på dig :D

2009-10-06 @ 09:34:30
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0