091014 | 22:25 | Thumbs up



God Kväller.

Här sitter jag och tja..myser? Jag har va och tränade för några timmar sen och nu känner jag mig så där härligt avslappnad samt nöjd med mig själv för att jag ansträngt mig lite. Dock har jag lite ont i handlederna och fingrarna efter att ha skrivit som attans på datorn. Har lyckats göra både religions läxa och lite franska, härligt att ha det undanstökat.







Vi hade friluftsdag idag i skolan och det var faktiskt riktigt kul! Visst det var långt att gå och i början var det rätt kallt men jag tyckte ändå att vi hade en rolig uppgift (foto-orientering) och att spendera lite tid med sina vänner är ju aldrig fel.

Nu ska jag nog kränga lite kakor och försöka skriva klart religionsfrågorna, vilket inte är så lätt när man försöker följa betygskriterierna...

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0