091019 | 22:30 | Gör allt förutom det jag borde

Hejsan. Här sitter jag och gör precis allt utom det jag borde göra.
Okej, det var inte riktigt sant. Jag har faktiskt gjort klart all franska i övningsboken (som var ganska lätt för en gångs skull), fotat två bilder till naturarbetet samt skickat iväg min religionsuppgift till läraren.

Men det är så mycket kvar att göra, och det enda jag gör är att titta på härliga gamla bilder. För tillfället är det bilder ifrån när jag, Elly och Tove var i Göteborg i April och shoppade och myste. Jag längtar tillbaka!

Kan ju säga att den stundande resan till Spanien kommer väldigt lägligt. Jag behöver verkligen en semester nu. Lite vila, god mat, värme plus en massa nya upplevelser samt härliga saker att fotografera låter utmärkt. Ska försöka att inte brusa sönder alla mina bilder med för högt ISO heller som det visar sig att jag har gjort med nästan alla bilder jag tog i våras...





Nej nu blir det hopp in i duschen och sen sova en smula. Ska filma imorgon vilket är kul men anstängande så sömn behövs verkligen.

god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0