090910 | 19:55 | Random?



(okej, fett random bild. Men jag ville inte ha ett bildlöst inlägg så jag sökte på "random" på Google och detta var en av bilderna som kom upp. Ödet?)


Hejsan.

Idag skippar jag träningen, har grymt mycket träningsvärk sen igår så jag orkar helt enkelt inte.
Lite lyckosamt är det ju får nu kan jag se Idol som börjar om 5 minuter, roligt.

Annars ikväll så hade jag tänkt se något avsnitt av Greek och sen gå och lägga mig tidigt, för jag är tröööött!

Hade egentligen tänkt skriva om Frankrike-resan jag planerar med några vänner men jag har inte tid, rätt dator eller riktigt lust ju nu. Kanske senare ikväll.

Stay tuned, vi ses 21.10!

Kommentarer
Postat av: Linda F

Hehe söta L :D

2009-09-11 @ 01:08:43
URL: http://lindafick.styleblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0